Pliantyl  reprezinta o metoda eficienta de promovare a afacerii dumneavoastra oferind multe informatii potentialilor clienti decat un flyer si mai la obiect decat o mapa de prezentare.

Tiparitura de mici dimensiuni cu una sau doua indoituri (cu biguire) . De regula imprimarea este fata-verso.

La orice sediu de firma ar trebui sa existe un numar suficient de pliante pentru a fi inmanate oricarui client care intra pe usa. Informatiile pe care i le comunicati pot fi sau nu tinute minte, insa un pliant ramane mereu la dispozitia sa, pentru reamintire sau pentru datele de contact ale firmei.

Un pliant, pentru a avea succes, trebuie sa contina:

  • informatii despre firma, la obiect, fara prea multe inflorituri
  • informatii despre produse – imagini, mod de realizare, caracteristici, pret
  • date despre firma – inclusiv adresa, site, adresa email, numere de telefon
  • optional: marturii ale unor clienti multumiti

Pliantele pot fi distribuite atat la sediul central si la magazine, cat si prin posta sau pe strada, pentru o promovare cat mai extinsa. Daca distribuiti produse la domiciliul clientului, mereu adaugati in colet si un pliant, pentru ca acel client sa poata afla informatii si despre alte produse.